fredag, december 05, 2008

Ikväll så

Ikväll är det ju julbord. Ska bli roligt, men lite orolig som vanligt när jag ska åka tåg själv och hitta på sthlm central =P Hihi, det ska nog gå bra. Jag får väl fråga annars. Kl 15 kommer Nathalie över och ska locka håret på mig =) Hon är så snäll! Och sen blir det sminkning och klänningpåtagning. Jippi. Man har på sig klänningar alldeles för sällan! Kl 16.20 går min buss till tåget som går 17.09. Dvs jag får sitta och vänta lite på tåget, men det är det värt så jag slipper stressa från buss nr 2 och stuka foten i skorna =P Funderar på att kanske köpa biljetten genom mobilen. Det kan man tydligen göra säger Metro. Får gå in på sj.se och kolla runt lite.
Borde vara i sthlm kl 17.49 och TravRondenbussen hämtar alla kl 18.15. Hoppas inte mitt tåg är försenat =/

Nej nu ska jag försöka få nåt i magen =)
Hoppas ni får en mysig helg!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Du har en award att hämta hos mig: http://ssnadra.se/?p=587

Anonym sa...

Hejsan Malin,

Tack för igår, en riktigt trevlig kväll :)

KRAM
Linda

Niclas sa...

Tja malin:)

Tänkte bara skriva nått snällt!

Ja...fan vilket fint léende du har!

Anonym sa...

hum hum hum