onsdag, december 31, 2008

Nyårsafton

Sov länge och väl idag = ) Vaknade halv nio av klockan, men satte klockan på halv tio och somnade om. Skönt.

Ikväll tror jag att det blir jag och Patrik i Almunge med finmiddag och champagnedrinkar =) Ska bli jätteskönt att inte behöva klä upp sig igen och bara vara själva. Det var så mysigt förra året. Vi ska nog ta vara på vår lilla "tradition" att åka ut i deras skog på torsdagen och grilla korv över öppen eld också. =) Myyys.
Patrik ska hämta upp mig idag så ska vi handla och sen förbereda lite för ikväll.
Jag var nere på stan igår med Nathalie och inhandlade en liten överraskning till ikväll =) Inte mycket till överraskning kanske, men jag kunde inte låta bli när jag såg den. Jag lägger in bilder sen så ni får se.

Jag längtar till inflyttningen. Har man bestämt nåt så vill man ju att det ske bums! *suck* Det kommer gå rätt snabbt ändå tror jag. Den här veckan för det första kommer flyga förbi;
Idag är ju självklart,
sen imorn blir det mysigt,
fredag händer inget förstås...
men både på lördag och söndag är det flerrättersmiddagar i Faringe och Almunge. Mumsi!
Sen börjar tentaplugget på måndag. Tillbaka till verkligeheten. =/ Tenta och fest 16e.
Kanske en tripp till Stockholm den 23e med Sandra!! =) Hoppas verkligen det blir av!
Fira 2 år den sista januari (Patrik jobbar 1 februari som är den egentliga tvåårsdagen)
Flera födelsedagar i början av februari.
Börja packa och antagligen tentaplugga igen i mitten av februari.
Sen 2a mars är det dags för nyckelhämtning =) Wiiieee och YAY!

Så det finns flera småmål som man kan sikta in sig på =) Vi har redan hunnit halvbestämma matbord och sängstomme =P Vi kan fortfarande ta syrran och Johans gamla suround system och nu även en äldre TV som är bättre än min som vi kan ha i sovrummet.

Usch vad jag pratar på om inflyttningen =/ Förlåt, ha överseende!

Nu ska jag dricka upp mitt te (kaffet tog slut igår =( ) och sen hoppa in i duschen.
Hoppas ni har en rolig dag och kväll framför er!
GOTT NYTT ÅR till er som SMSen inte kommer fram till. Ni vet ju hur tolvslaget är =/

Inga kommentarer: