fredag, december 19, 2008

Hallontryffel

Nu har jag äntligen kommit igång med tryffeln =) Det du Anna! Jag smakade lite på smeten när de var ihopslafsat och det gick inte av för hackor =) Det ska vila till sig i kylen ett par timmar nu. Ska rosta lite kokosflarn under tiden så det hinner svalna riktigt ordentligt och sen rulla mina tryffelbollar i dem. Hoppas det blir mumsigt.

Kollar på På Spåret nu medan Patrik är på julfest/middag hos Seb och gänget.

Kom hem från Västerås vid kvart i sex. Lite lagom. Tandläkaren var hyffsat snäll, men nu har jag ont i tandköttet på ett ställe. Lite Ipren gjorde susen! Inga hål iaf och inte så mkt tandsten som de kunde vart iom att de va november 2005 (!!) som jag var där sist tydligen. =P
Gick sen till BredBar med Emilia. Gott gott. =) Foccacia med kyckling och philadelphia. Köpte med mig varsin liten munk från MunkoMuffin till Patrik och mig också =) Man måste ju liksom medan man ändå är i Västerås...

Nej nu ska jag försöka få i mig nåt i magen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat malin! funderar oxå på att göra hallontryffel imorn eller på söndag! ska uppdatera dig i bilddagboken då! ;)

Malin sa...

Haha det ser jag fram emot =) Jag ska ta lite bilder med så jag kan lägga upp.

Anonym sa...

Du är utaaaaanad! :)
http://songbirdie.blogg.se/2008/december/utmaning-antagen.html