torsdag, december 18, 2008

6 dagar kvar

6 dagar kvar till jul och jag är nu klar med julklapparna =) Skojsi skojsi.

Var på stan med Nathalie idag och inhandlade det sista (även en liten film till mig) och passade på att fika lite också. =) Supergod Kaffe mocca med grädde på toppen. Mums!

Fick även skavsår av mina skor på vägen ner på stan så det blev en liten tripp in på apoteket för att skaffa skavsårsplåster. Mmm sköönt! När jag kom hem märkte jag att jag skaffat blåsor på två tår med =P Men det är inga allvarliga saker så de få bo kvar tills de flyttar ut själva.

Köpt ingredienser till hallontryffel idag. Har inte gjort det än, och funderar på om jag ska göra det imorgon när jag kommer hem från tandläkaren. Kan säkert vara bra att öka på sockerhalten då.

Nu mera snooker!
Hejs!

Inga kommentarer: