onsdag, december 10, 2008

Jullov minus 7 dar

Tänkte verkligen gå på föreläsningen imorse, men hade ont i huvudet och är fortfarande stel i nacken =/ Sitter med värmekudden över mina axlar nu iaf och hoppas det ska hjälpa. Får väl ta en Voltaren annars. =/

Kul pokerkväll blev det igår iaf. Jag kom tvåa första gången och sen delad trea (sista plats) med Henka.
Åt upp alla mina knäck gjorde de också =D Kul att de blev uppskattade. Måste göra fler idag. Lovade ju både Patrik, Johanna och Petra att de skulle få några var. Skönt att de inte tog lång tid att göra =P

Ikväll ska jag till Almunge och Patrik. =) Imorgon är det jullunch där minsann. Mumsi mumsi! All jul jag kan få tag i ska jag greppa! =P Sen bär det väl av in mot Uppsala igen på kvällen. Ska till skolan och sen till Västerås på fredag nämligen. Jag och Emilia ska julklappsshoppa och sen fika och sen gå på bio =) Mysigt mysigt! "The day the earth stood still" med bl a Keanu Reeves ska vi se =) Premiärdag och allt. Woho!

Ska lägga in lite bilder från pokerdagen igår på bilddagboken senare under dan eller veckan.

Ha en mysig onsdag.

Inga kommentarer: