torsdag, december 11, 2008

Julbord #2

Idag åt jag och Patrik ett julbord till =) Det var mumsigt värre! Bjuden blev man också.
Vi åkte till Thun's sen och hittade Hälgestrumpor till pappa. Hehehe. Jag köpte lite julsaker också. De hade jääääääättemånga julsaker. Tomtar och snögubbar och allt man kan önska sig. =D Jag köpte en snöboll med en svamp i som man ska ha ljus på/i, och sen en adventsljusstake =) Jag har ju en redan, men den här var såååå fin och julig och söt så jag var bara tvungen att köpa den. Det var lite andra saker jag ockås skulle velat ha, men köpte inte... så Patrik var jättesnäll och köpte två saker till till mig =)
Han köpte även svart hårfärg till sigsjälv. Så nu är han svarthårig. Snygg värre!! =) Ännu snyggare än innan!

Nu ska vi äta middag och kolla på Walk the Line.

Imorn bär det av till Västerås som sagt. Mysigt.
Ha en bra helg allihop!

Inga kommentarer: