söndag, mars 08, 2009

Badkar

Vill bara påpeka att varenda dag denna vecka (förutom i torsdags) har antingen jag eller Patrik badat. Power to the badkar! Det är så skönt! Det kan ha att göra med att det är så kallt här. Det är så mycket svårare att värma upp nästan 60 kvm än 19... Fryser om händerna gör jag i princip hela tiden, men det är det värt, för man har ju alltid ett badkar som väntar på en =)

Just nu PMstrejkar jag ett tag förövrigt. Ni kan ju glömma det postitiva jag skrev om PMhelvetet igår. Grrr. Kom på lite saker om det igår (strax efter att jag var så glad) och fick då ställa in alla roliga planer för att hinna skriva klart det. =/ Tänkte ju gå på bandy igår och pappa skulle komma hit idag och se hur det ser ut, men det fick ställas in. Alltihop.

Men jag är inte bitter...

Nu ska jag äta lunch, sen kolla på bandy, sen baaadaaa!
(plus PM naturligtvis)

Inga kommentarer: