måndag, mars 09, 2009

Duktig sambo

När jag kom hem från skolan idag så kom jag hem till ett perfekt litet hem =) Patrik har varit ledig idag, så han veckohandlade imorse, sen åkte han hem och bytte gardiner (till de som jag ville ha...), möblerade om i extrarummet och hade satt upp mina favorittavlor =) Är han inte för underbar!?
Själv var jag superdupertrött när jag kom hem så jag lade mig och sov =P Då lade han sig bredvid mig och strök mig på ryggen och var mysig tills jag somnade. Trivdes jag då eller vad? =)
Jag gick, efter tuppluren, ner och slängde en massa kassar som stått framme ett tag och hjälpte sedan till lite med maten. Patrik gjorde det mesta dock.

Nu har han åkt till Mitch för att hålla honom sällskap och kollar på bandy där (antar jag). Själv kollar jag också på bandyn (paus nu) och skriver upp vad jag ska säga på vår PM-presentation imorgon. =) Känns så skönt att det är klart efter imorgon. Fast det blir inte mycket till vila. Projektet måste bli klart innan tisdag. Iaf de sista två handböckerna, och koden är väl bra om man kommer igång med =/ Skönt att vi är fem i den gruppen iaf.

Förövrigt så har jag fullspäckad (Sandra lärde mig stava till det idag =P Jag är TRÖTT!!) vecka framför mig.
Måndag (idag) - skola 11-15, sen hem och bestämma PM-tal
Tisdag - Skola 10-17, sen bio med syrran från 18.00
Onsdag - Systemvetardagen. Vilket betyder att vi är i Kista mellan 10 och 17 eller nåt
Torsdag - Skola 10-12 (tror jag), sen antagligen göra projekt, sen följa med Ia till tatueraren för att göra klart den hon påbörjade fyra veckor sen, sen hem och baka
Fredag - Antagligen skola så länge som möjligt för att göra projekt, sen hem och ha spelkväll på kvällen (kul!!)
Lördag & söndag - Flyttstäda med mamma.

Nej nu börjar bandyn snart igen och jag ska skriva PM-presentation...
Ha en bra vecka!

(Nya bilder på Bilddagboken... Förlåt att jag är tråkig och bara lägger upp bilder på lägenheten!!! =P )

1 kommentar:

Sandra sa...

Vill du byta pojkvän en vecka eller två? :)