torsdag, mars 26, 2009

Blodgivare

Idag var det underbart väder att promenera i. Var jätteskönt att gå till skolan. Tyvärr började det blåsa lite senare på dagen, men det var fortfarande SOL så det gjorde inte så mycket =) Efter skolan blev det en fika på stan, innan jag gick till Ackis för att lämna blod igen. Hua vilken stor nål de använder! =/ Jag har inte kollat förut, är bättre att inte se det tänker jag, iom att jag tycker det är läskigt. Men idag så kollade jag iaf innan hon drog ur den ur armen, och cheeses, större än jag trodde iaf. Det känns ju inte mer än en liten vanlig sprutnål liksom. Då blev jag ännu mera stolt över migsjälv ;) Jag vann hela TIO spänn på lotterna jag som gåva också, hehe. Men den lott jag tog för den tian vann jag ingenting på. Det var kul så länge det varade iaf.

Imorn bär det av till Leksand! =) Ska bli jättekul. Det är Leksand-VIK och Jens, i klassen, hade en gratis sittbiljett över som tur var för mig =P Så jag är bara med på att betala bensinen dit och hem (vi är 4 som åker totalt). Kul men en roadtrip, och sen få se VIK på bortaplan! =) Ejendals arena har jag inte heller sett riktigt så det ska bli kul att se om den lever upp till förväntningarna.
Åker kvart över tre och kommer hem vid ett nånting =P

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: