fredag, mars 06, 2009

Flytten so far

Hallojsan i stugorna

Känner att jag är lite bättre på uppdateringar i bilddagboken =) Bilder är ju så mycket roligare än texter ändå =P

Idag bakade jag första gången i vår nya ugn (lyckades även att bränna mig lite) =) Men den invigdes redan igår faktiskt. Vi gjorde ugnsbakad lax med potatis, grönsaker och romsås =) Mums mums. Ikväll blir det nog fläskfilé med potatisgratäng. Så nu vet ni vårt matschema... =P

Nu har vi bara två lådor kvar att packa upp. Eller vi och vi... jag har =/ Jag fixar ju annat också så det tar lite längre tid. Plus att jag måste göra skolarbeten. Idag har det faktiskt gått riktigt bra med PMet. Det ska vara klart på måndag och en PowerPointredovisning ska göras om den till tisdag, så det är på tiden att man kommer nån vart.

Nej nu ska jag hälla upp kaffe och mumsa i mig kladdkaka.

Hoppas ni har en mysig helg!

Inga kommentarer: