onsdag, mars 25, 2009

Vinter/vår

Ja igår var det minsann snöstorm (och jag skojar inte) från och till, och idag är det soligt och nollgradigt i princip =/ Hoppas det stannar så här nu och bara blir varmare! =)

Nathalie och jag var på stan igår nästan hela dan =) Jag kom till henne halv nio tror jag, och sen gick vi till stan så vi var där kl 10.10. Jag var duktig och köpte i princip bara det jag skulle göra (möbeltassar så det inte förstör golvet och liknande till damsugarmunstycket, så den inte går omkring och repar allt). MEN (!!) hittade en ursöt och typiskt Malinklänning på New Yorker som Nathalie tyckte jag skulle köpa och jag höll med henne mer än lite grann ;P Så nu är den undanhängd i mitt namn och jag ska hämta ut han idag =) Nu när CSN kommit. Kostade bara 400 också, så det svider inte så jättemycket. Jag ska ha den på mig i helgen tänkte jag. Mammas kusin fyller femtio i veckan och min kusin fyllde 20 igår, så det blir till att fira i dagarna två i Västerås.

Nej nu ska jag äta min frukost och förhoppningsvis hinna betala räkningar innan jag måste bege mig till skolan för den nya kursen.

Förövrigt så gick tentan över förväntningarna. Jag vet inte om jag blir godkänd, men jag hoppas det, och annars är det nästan bara bra, för då kan jag plugga till ett VG kanske nästa gång, med flera andra. =) Men skulle ju vara skönt om jag klarade mig direkt =P

Hej på er!

1 kommentar:

Sandra sa...

Du är utmanad :) http://ssnadra.se/?p=1938