fredag, mars 27, 2009

Produktiv

Känns som jag inte gjort så mycket idag, men det har jag faktiskt =) Jag gjorde en rejäl omgång sjukgymnastik direkt när jag kom upp ur sängen och sen gick jag igång med rengöringsmedel på både badrumshandfat, badkar och spisen =) Skiner och är fint nu. Har även diskat och lämnat lite kläder till Myrorna. Och allt detta innan klockan var två. Känner mig väldigt duktig. Nu kan jag slösa bort halva dan och natten på hockey och bilturer utan att dåligt samvete för det stökiga hemmet. =)
Just det! Har även deklarerat och skickat in skattesedel till sommarjobbet så det är klart. Det enda jag inte hann med var promenad.
Jag skulle ju lämna in nycklarna också till gamla lägenheten, men de hade inte öppet på fredagar såg jag på nätet. Typiskt. Får göra det på måndag innan skolan ist.

Nej nu ska jag äta upp och sen vänta på att bli upphämtad.
T(j)ingeling!

Inga kommentarer: