tisdag, mars 10, 2009

Snö och dålig sömn

Här gick man och trodde att det inte skulle bli någon mer snö, så toksnöar det när man slår upp persiennerna =O T o m jag tycker att det ska bli vår nu faktiskt... Inte kul med snö när man ska gå till skolan fram och tillbaka. Det är ju inte så många minus (-0.1 närmare sagt) heller, så det kommer säkert övergå till regn =/

Igår tänkte jag att jag skulle vara duktig och lägga mig tidigt så jag kunde sova igen lite. Men icke! Jag kunde inte somna igår när jag lade mig 22.00. =( Jag tog en Berocca tidigare på kvällen och kanske det var den som inte ville att jag skulle sova. Dum Berocca! (Ska ta en idag iaf, fast innan skolan) Sen vaknade jag halv sju eller var det var av att ungar (grannarna tror jag) sprang, tjoade och skrek i trappen. Huuu. Somnade om lite för att sen strax före åtta höra nån "vaktmästare" skrapa bort grus (snö märkte jag ju sen, men det skrapade så jäkligt så jag trodde han skrapade grus) så det hördes hela vägen till Västerås säkert. Så det var den goda natts sömnen. Inatt! =P Då ska jag sova som en stock. Hoppas jag...

Idag är det föreläsning mellan 10 och 12, sen redovisning (iik) 13-17 (fast vi har bara sju minuter av det =P) och sen bio kl 18. Hoppas jag får med mig nån ner på stan för att äta McDonald's eller nåt innan det.

Ha det bra!

Inga kommentarer: