söndag, mars 01, 2009

Imorgon!

Nu är det minsann bara en enda dag kvar till flytten bär av =) Wiiee! Jag packade inte en enda grej igår, men jag ska göra det ikväll när jag kommer hem från kalaset i Västerås. Jag kan ju alltid packa senare i månaden annars iom att jag har lägenheten en månad till. Jag känner ingen stress. =)

Jag ska även baka ikväll. Jag ska baka frusen blåbär- hallon- och citroncheesecake =) Den såg rätt lätt ut att göra och det kan vara kul att bjuda på nåt imorn när folk hjälpt till att flytta.

Nu kollar jag på Vasaloppet. Hihi. Kul kul. Första gången jag har sett från start. syrrans man körde öppet spår en vecka sen. Jag är imponerad!

Jag vaknade av mig själv kvart över 7 imorse och var rätt pigg. Jag hoppade upp och satte igång TVn så jag kunde kolla på Vasaloppet när det började och gjorde faktiskt min sjukgymnastik så jag hade det gjort sen. Riktigt skönt! =) Än så länge ligger jag på 100% när de gäller antalet gjorda. 2 av 2 gånger ;) Det tar 25 minuter så hoppas jag håller i det senare också på morgnarna. (Inte för att jag måste göra det då, men det är ju skönt att få det överstökat så fort som möjligt)

Nej nu måste jag hoppa in i duschen så jag är klar med det. Det bär av mot Västerås efter Vasaloppet. Bälingegänget ville också kolla på Vasaloppet så vi bestämde att vi skulle åka efter det. Hoppas det kommer förbi en älg snart, hehe.
(Jag tycker jättemycket om SVTmannen som åker med täten =P)

Inga kommentarer: