tisdag, mars 17, 2009

Uppdatering av förra inlägget

Jens (i klassen) var lite smartare än vad jag var (när är han inte det förövrigt,,, men men) så han kom på att de som svarade någorlunda rätt på en tävling fick en sån vinst. Vi var på Systemvetardagen för en vecka sen, och då var det en tävling där man skulle gissa vikten på ett paket. Jag gissade 614 och det var tydligen 660 =) Så här utdelades priserna:
1. Sportväska, badlaka, yogamatta, 16GB USB
2. samma fast 8GB
3. samma fast 4 GB
4. samma fast utan USB
5-15. Väska och badlakan
16-50. badlakan.

Så sååå snälla var ju inte på posten alltså som jag påstod i förra inlägget =P Synd att jag inte kom på 4e plats eller bättre. skulle behöva en yogamatta till min sjukgymnastik jag plågas med. Men jag är inte bitter! =) Inte ofta man vinner saker inte!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick också ett paket från posten idag! Men jag fick "bara" ett badlakan ;P

Malin sa...

Det fick Jens med =P Jag äger er!! =D