lördag, mars 07, 2009

PMskrivande

Nu känner jag mig jätteduktig! Jag har skrivit en hel del på PMet sen igår nu och det är nästan klart. Jag får inte tag i Evin dock, så jag vet inte hur mycket han har skrivit. Han skulle ha mailat mig det han skrivit, men inte fått nåt =/ Jag vill bli klar med detta idag för imorgon kommer pappa och ska kolla hur vi bor och kanske hjälpa och sätta upp lite saker. Vi får se om det behövs.

Idag kanske det blir bandy, om jag hinner och om Patrik hinner komma hem innan dess. Skulle vara kul att gå på den. Det är ju ändå semifinal nu =) Kul att VSK är med i semin också. Ser väl ut att de kommer gå till final mot Edsbyn, men vi får väl se. Jag är ju inte så jättekunnig i bandy, men jag tror iaf att Sirius kommer ha svårt att bräcka Edsbyn i semin. Det är hemmamatch för de idag (som vi ska se på kanske) så de kanske de vinner iaf =) Det verkar som att de är starka hemma... om man lyssnar på Patrik =)

Jaha nehe, nu fryser jag och ska borsta tänderna.
Ha de bra!

Inga kommentarer: