lördag, mars 21, 2009

Shoppingkväll

Igår var jag ännu en dag i skolan länge. Känns inte som man gör mycket annat nu än går upp, duschar, äter frukost, går till skolan, är där minst 6 timmar, går hem, lagar mat, badar, sover (på repeat).
Igår däremot kände jag av att det var fredag så jag ville iaf göra NÅNTING. Så jag mosade in Patrik i bilen igen när han kom hem och åkte till Gränby för att shoppa. =) Förde över lite pengar från spargrisen och spenderade. Det blev ett par skor (som jag behöver!), två påsksaker (en duk och två söta handdukar) och en pappersgrej till skrivbordet så vi har lite koll på alla papper som ligger och skräpar just nu överallt.
Skorna blev det lite fynd av. Jag valde mellan tre stycken som kostade 400, 500 samt 600 styck. Och tillslut kom jag på att jag faktiskt HAR mest användning av de för 400 så jag tog dem. Sen kom jag på att studenter får 10% på SkoAugust så då blev de ju ännu roligare =P
Jag lägger upp alla saker på bilddagboken, så det är bara att kika in om ni vill =) Jag lade även upp lite "roliga" pluggbilder.

Ha det gött!

Inga kommentarer: