tisdag, mars 17, 2009

Snäll Posten

Den roliga saken som hände mig idag: =P
Min eftersändning av posten har inte fungerat ändå sen jag flyttade och mamma ringde dit i fredags för jag hann inte. De sa att de hade fått in den, så det måste varit postgubben som missat den. De skulle lägga in ett klagomål om det på momangen och så hoppades de att det skulle komma igång i början av denna vecka. Så idag så fick jag ett tjockt kuvert med eftersändningsgrejer. Superkanon tänkte jag! men jag hade även fått en avi som jag inte kunde förstå vad det var. Så jag gick till affären med Patrik för att handla och hämtade samtidigt ut avigrejen. Döm av min förvåning när jag går en stor fyrkantig box (en sån man har utskrivningspapper i på företag) med mitt namn och adress handskrivet och tejpat på den. Jag skyndade mig hem och när jag öppnade den så var det en handduk med postens färger på och en halvstor trunk där i!! Båda hade postens lilla lapp utstickandes på den. Däremot var det ingen lapp eller nånting liknande så jag fattade först inte alls vad det handlade om =P Men sen kom jag på att det måste vara nån sorts förlåt av posten att de missat min adressändring =) Snäll Posten man har =)

Måste bara påpeka också att Patrik nyss gjorde en supergod maträtt! ;) Lövbiff-tortillas med massa grönsker och guck i =) Såå himla gott! Det blir nog matlådan imorn det.

Bilder ska läggas upp på bilddagboken nu.

Jag känner att jag inte riktigt har suget för att sitta vid datorn längre. Är roligare att gå omkring i lägenheten och pula =) Så om jag inte uppdaterar längre så ofta så vet ni varför.

Ha det bra alla!!

Inga kommentarer: