söndag, maj 20, 2007

Det tog slut

Labb4 är nu inlämnad och jag har inget kvar på min MÅSTElista. =/ Hm, mäste nästan göra en ny. Måste nästan alltid ha nåt att göra. Men just nu är det inget som är "livsviktigt".

Skulle boka hotell för nån timme sen, men väntar nog ett tag. Får ta det på Patriks VISAkort. Jag har inte använt mitt e-kort nån gång och jag vill inte "testa" det första gången på en sån stor summa. Men känns skönt att det är så gott som fixat. =) Fyrstjärnigt hotell blir det. Scandic Crown. Woho! Jag längtar!

Slutade precis sätta in kort i mitt album. Orsak: det tog slut på blad. =P Glömt köpt nytt album. Så mitt i studenten är det nu uppdelat i två album. Hihi. Får ner och köpa ett nytt imorgon. Undrar om man borde köpa två kanske så man har i framtiden med. Vet inte om jag kommer fylla nästa med de kort jag har kvar. Det tror jag inte men skönt ändå att köpa fler utifall de tar slut eller nåt. =)

Vill ha mina CSNpapper imorn så jag kan fylla i och posta dem. =/ Kommer inte få pengar på länge annars ju.

Inga kommentarer: