torsdag, maj 10, 2007

Promenaden

Hemma i nån timme. Vart i skolan mellan 10 och 12. Blev skjutsad av min snälle älskling imorse. =) Är bara hemma för att äta typ, för ska tillbaka om en timme igen för redovisningen.
Tänkte passa på att labba medan jag ändå var hemma, men jag hade fått nya Hansonskivan så nu lyssnar jag igenom den ist och skriver blogg. =P Inte riktigt enligt planerna.

Har egentligen ganska mycket att göra nu... Borde verkligen storstäda lille lägenhet innan jag blir allergisk mot damm =P och fylla i papper till bostadsbidrag och göra klart labb fyra till förrförra kursen och skicka efter lite CSN papper. =) Får se hur mycket som hinns med idag. Och labb 2 naturligtvis till denna kurs. Men jag har inte lust med nåt. Jo städa faktiskt. Tycker om att ha det "spotless". =) Ska börja lite smått med det nu iaf. Så gott som klar med maten iaf, vilket innebar skagenrörsmacka och en risifrutti manna. =) Cola Zero slöljde ner.
PS Nya skivan är superbra! :D "Hey ... ho"!!

Inga kommentarer: