måndag, maj 07, 2007

Söndag

Hejsan hej! =)

Igår var det Västerås som hälsades på. Sara fyllde 22. Var i stan vid 11 för att hinna till en tvättid. Patrik följde med så det blev bil iaf, vilket var skönt.
12 var vi nere på stan och spatserade in genom NewYorkers dörrar. =) Jippi! Jeansen som jag egentligen bara skulle byta blev återlämnade ist. Bestämde mig för att de kanske inte var så bekväma, och ville hellre ha tillbaka min 399 kronor. Hittade en massa kläder som jag ville ha däremot. Åh vad jag tycker om den affären! Men jag nöjde mig med att få tillbaka mina pengar bara. Funderar på att åka till Västeårs imorn ist för att titta på/köpa lite kläder...
Efter det så hann vi fika lite på Rost. =) Tycker om det fiket. Kaffe och fransk chokladkaka. Kan det bli bättre!? =D
Innan vi åkte till Haga igen för det stundande kalaset så svängde vi in på DinSko. ville kolla lite för skojs skull. slutade med att jag hittade potentiella bröllopsskor som jag ska köpa imorn och Patrik köpte fina vanliga skor. =) Lyckad sväng!
Sen var det iaf kalaset som gällde. =) Goooda minipizzor och nästan ännu godare morotskaka som efterrätt väntade där. (Åh nu blev jag hungrig! =D ) Rätt trevliga släktingar väntade också. =P Fick bestämma vilken mat vi ska äta också på fredag när morfar fyller 80. Ska äta på nån restaurang i Kolbäck och köksmänniskorna där ville ha val från menyn redan innan så de kunde köpa in råvaror tydligen. =/ Gott verkar det bli där med. Mmmm.
Stannade till efter 17 ungefär (kom dit 13) och åkte sedan hem till Flogsta. Där lämnade jag av lite saker och bytte kläder för att sen åka vidare till Almunge, där vi hade en mysig kväll ihop, Patrik och jag. =)

Inga kommentarer: