måndag, maj 28, 2007

Våfflor!

Precis ätit våfflor. Ooh så gott det var. Inte ätit nåt idag förutom en jallayoghurt i skolan. =/ Men nu är man mätt.

Var i västerås heela helgen. Kom dit halv 12 i lrödags och kom hem vid 23 går. Mysig helg.
Moster min fyllde 51 i lördags så då va vi där en massa, och sen mors dag igår. Så då kom syrran vid tre och sen fixade vi mat och efterrätt och mammas balkong och lite mer på min tärnklänning. =) Jättemysig dag var det.
Patrik kom vid midnatt igår. Jobbigt att jobba när de är elitloppet. =P Han åkte till sjukhuset imorse för att ta bort sina stygn. =) Inte hört nåt fårn honom så jag hoppas det gick bra.

Sommarjobb är nog klart också. =D V 29-32 kommer jag förhoppningsvis att få jobba. Hoppas hoppas hoppas.

Nu ska ja ringa ett samtal och sen kolla lite på tentor tror jag.
Hej!

EDIT:
Två timmar senare: Fortfarande inte gjort nåt =P Pratat med Linda och Nathalie mest. Ska börja sätta in bilder i albumet snart. =) Tentan tar ja imorn =)

Inga kommentarer: