tisdag, maj 08, 2007

Vis? nej!

Nu har visdomständerna betämt sig för att poppa upp tror jag -> Suck & AJ!
Den övre på vänster sida började gör riktigt ont i gårkväll. Den har gjort ont lite mer ofta nuförtiden har jag märkt. Tecken på att den inte vill vara inbäddad längre. =( Tycker jag är dumt av den. Måste ju operera bort dem. Alla fyra tror jag. Eller var det bara de övre... hm. De växer snett de jäklarna. Varför ska man ha dem egentligen?! De gör ingen nytt alls.
Aja nu är det soppa som gäller iaf. =) Kan man säkert gå ner lite till bröllopet också. =)
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag måste operera bort alla fyra jag med, men jag har avbokat och avbokat och avbokat. Har inte råd att betala någon för att ta BORT min stackars gaddar! P.S Va fina ni är tillsammans. /FLUFF