fredag, maj 25, 2007

Skuggan

Igår fick jag ett jäkligt oväntat samtal... från Björn. De flesta tror jag vet vad de handlar om redan. =/
Inte hört nåt från honom sen sensommaren förra året och nu bara ringer han och frågar allmänna frågor. :o Gissa om jag blev förvånad!
Kom tillslut fram till att vi kan heja på stan och sen får det sluta där. Undrar hur det här kommer gå...

Iaf, skola 10-12 idag och sen Tina "studievägledare from hell" Kekkonen som ska säga lite saker om lite kurser åt mig. Förhoppningsvis. Jag har skrivit ut lite papper så hon inte kommer sitta där och inte veta nåt som vanligt. Hoppas detta går vägen.

Imorn bär det av till Västerås. Gullvi, moster min, fyller 51 och sen är det ju Mors dag på söndag. =) Måste prata med syrran. Vet inte om hon kommer vara kvar till söndagen eller inte. Kanske får ta och ge henne en liten present på lördag ist. Det borde ju gå det också. =/

Nu ska jag sörpla i mig sista kaffet och knapra i mig sista Cheeriosarna och ta och cykla iväg till skolan.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Det är konstigt att vissa aldrig bara fattar att man inte vill veta av dom...Hmmm