fredag, maj 11, 2007

Listuppdatering

Weho! Nu har man hunnit tagit bort en till sak från listan =) Dammsög allt grundligt och bra igår. Måste nu byta dammsugspåse. =P Tog upp allt från golvet som kunde flyttas på så jag idag kunde tvätta golven. =) Vilket jag gjorde direkt på morgonen. Det torkade medan jag duschade. Öppnade fönstret så det skulle gå lite extra fort. Vips så var det torrt. =) Förutom i badrummet då men det ser ut att vara torrt vilken minut som helst nu.

Slängde även lite småsaker som jag velat slängt ett tag, men bara inte tagit mig i kragen och gjort nåt åt... =P Ser fint ut iaf nu. =)

Fast nu är det den viktigaste saken kvar att göra egentligen. Usch! =/ Labben som skulle varit klar för flera veckor sen... Men men. Hinns nog med under helgen. *hoppas* Idag blir det skola och sen direkt iväg till Västerås. =) Ska bli gott.

Listan nu föresten då:
KVAR ATT GÖRA:
._._._._._._._._._._._._._._.
* Labb 4 till förrförra kursen

KLART:
._._._._._._._._._._._._._._.
* "Storstädat" lägenheten
* Fyllt i papper till bostadsbidrag (och postat)
* Mailat CSN om studiemedelblankett

SpiderMan 3 var så där tyckte jag föresten. Actionscenerna var däremot skitsnygga. =) Ska inte säga nå mer utifall folk som inte har sett den, men vill se den läser.

Nu ska ja borsta tänderna och sen skynda iväg till skolan och köpa lunch på vägen. =)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: