onsdag, maj 16, 2007

Fulltecknad dag =)

Idag händer mycket. Skönt! =) Kul när hela dagen är färdigmallad för en... Iaf ibland.

Ska nu ner på stan för att se om jag kan lämna tillbaka mina tågbiljetter och byta dem till mitt i veckan ist. Hoppas verkligen det går bra! Skulle bli så mkt bättre!
Sen iväg till skolan för att ha lektion 13-15 och sen fixa klart inlupp2, som ska vara klart till måndag. Och idag är typ sista dagen vi kan fixa på den tillsammans. Tur att vi kom så långt igår. =)

Sen måste jag cykla hem, för cykeln lämnade jag kvar i skolan igår :P för att sen ta bussen till syrran för att tvätta från 19. Puh! tur att man är ledig imorn. =)

Pappa kommer hit däremot imorn. Så det blir väl kul. Skulle komma vi lunch sen får vi se vad som händer.

Sen Stockholm på fredag. kolla efter bröllopskläder till mamma. =) Så det kan bli jätteroligt.

Hoppas ni har en trevlig vecka framför er!

Inga kommentarer: