lördag, maj 05, 2007

Dyrt att ha kul

Sitter här och väntar på att Patrik ska komma hit och att andra semifinalen ska börja. =) Medan jag väntar så har jag nu kollat upp lite hotell- och tågpriser. Inte billigt inte att ta en weekendtrip till Göteborg inte. =/ Får nog korta ner till fre-sön ist för tor-sön som det var lite tänkt från början. Jag tänkte det iaf. Hihi. Då får Patrik mer tid till at fixa hemma också under semestern så det funkar nog bättre för honom med. Får se vilka man ska träffa på vilka dagar då... Hmm. Ser ut som att vi kommer fram till Gbg runt ett på fredagen. Lagom för lunch så då kan man ju träffa Linda och Mattias kanske =) Äta lunch med dem och umgås och gå omkring och strosa lite. Får se. Sen lördagen blir väl Liseberg och träffa Annika. Vet inte, man kan kanske göra tvärtom. Blir lite bättre kanske. Får se hur folk är upptagna och så. De ska väl jobba så det blir kanske till att vara själva och upptäcka Göteborg på egen hand på fredagen. Kan bli mycket mysigt det. Är nog lite sega efter tågresan iaf. Vad jag svamlar fram och tillbaka. =P
På söndagen åker vi nog runt sju på kvällningen iaf. Blir billigast med de tiderna ser det ut som. Får boka så fort som möjligt. Måste kolla upp när min tenta blir. Hmm.
Aww, kollade precis. Min kurs kommer sluta just den veckan. =/ Inte bra på något plan alls... Bröllopet är ju helgen innan.
Ehm, ja det blir nog bra det. Saker har en tendens att lösa sig.

Nu är de snooker och Patrik kommer snart med min McDonald'spaj. Mums!

1 kommentar:

Sandra sa...

Fy fan, just nu är jag less på det mesta. Har för mycket jag "ska" göra och för lite som blir gjort. Har iaf hyrt släp idag 1-0 till Fluff! Puss..