måndag, maj 14, 2007

Regndag

Dagens humör: Harmonisk =)

Typisk regndag. Mysigt. Jag vaknade relativt tidigt tyckte jag av att pappa ringde kvart i nio. Han pratade ju på så man blev pigg också och inte kunde somna om. Så det var bara att gå upp det. Lika bra säkert. =)

Lyssnar på city 106,5 som har sveriges bästa radiopersonligheter. Börjar t o m tycka om Adam & Gry. =P Precis kollat runt på Aftonbladets kändisskvaller och håller nu, äntligen, på med labb4. Det sista på min lista över saker som måste göras inom en snar framtid.

Lektion 3 idag 13-15. Orkar inte gå egentligen. Regn ute och känns som jag har mer viktigare saker här med labben. Men vi får väl se.

Patrik kanske tittar förbi på dagen också. Han borde ringa snart. Hoppas allt gått bra.

Började gå in mina skor till bröllopet igår också. Jättefina vita sandaletter är det. Fint spänne överst och elastiska band över foten och bakom hälen. Det bandet töjs nu ut. Inte kul om det sitter för hårt när man ska stå upp i en timme inte.

Hoppas alla har en mysig regndag! =) (om det regnar där ni är)

EDIT: inte längre harmonisk

1 kommentar:

Anonym sa...

Hakuna Matata :)The harmony is gone, but you still have me :)/Fluff