lördag, maj 19, 2007

Förhelg

I torsdags umgicks man med pappa och igår med mamma. Vilken familjehelg. Och helgen börjar egentligen idag.

Ska ner på stan idag för att inhandla lite saker, men det ser ut som att jag får gå själv. =/ Det känns som det kommer bli en tråkig dag. Igår var rätt påfrestande också. Gå igenom Stockholm med syrran och mamma. Jisses. Jag är adopterad. Finns bara en anledning till att vi är så olika i vissa saker. o_O

Ska regna idag. Hmm. Kanske bäst att skynda i frukosten och åka ner så snabbt som möjligt till stan medan det fortfarande är uppehåll.

Fick kursinfo om min sommarkurs igår föresten. =) Verkar jätterolig. Den kursboken är en av de sakerna som idag ska inköpas. Känns som att det är en kurs som man gärna vill förbereda lite inför.

...

Pratade nyss med mamma och Nathalie (som var i Västerås) och nu känns dagen mycket roligare. =) Diskuterade dinokursen med mamma och nu ser jag ännu mer fram emot den.

Nu ser det ut som att himlen ska öppna sig närsomhelst. Hinkar i mig sista kaffen och krunchar i mig sista flingorna nu.

Hörs!

ps, grattis till sandra som äntligen har fått flyttat in i lille lägenhet! =)

Inga kommentarer: