fredag, maj 25, 2007

Telefonkö x 3

Jaha tre telefonköer på en halvtimme eller nåt.

Först ringde jag till Swedbank för att kolla vad de är för fel på mitt e-legitimation. Efter en lång kö så kom jag fram till nån tjej som inte visste nåt om det och kopplade vidare mig till teknisk support (som jag trodde jag ringde... men iaf). Där var det också kö så då va de bara att vänta igen. =P Där sa de iaf att det hade varit fel på allas de senaste dagarna. Det var bara att ta bort de gamla och lägga till en ny. Så det är nu gjort och det verkar fungera fint. =)

Sen såg jag att det var fel i mitt studiemedelsbeslut, fel poäng! Så då ringde jag dit, och precis när jag kommit fram och skulle prata med en gunilla så bröts hela samtalet på nå mystiskt sätt. Gah! Resulterade i ett detaljrikt mail ist till CSN. =) Jag orkade bara inte sitta i kö igen.
Fick iaf räkningarna betalade under den telefonkön. *tummen upp*

Nu är jag alldeles trött. Måste dricka varm oboy tror jag. =)

Inga kommentarer: