söndag, oktober 11, 2009

100% lucky today

Idag tror jag blir en bra dag. Trots gråmulet väder och utlovat regn av SMHI. Jag vaknade kl åtta idag och hur pigg som helst! =) Jag tror jag sov genom hela natten och det var några nätter sen sist. I veckan fick vi veta att min syster har diabetes =/ Det kom som en liten chock iom att hon alltid varit frisk och inte haft några problem, så de är nog därför jag sovit lite halvkasst. Men hon har varit på undersökningar och allt möjligt nu så nu känns det lugnt =) De ändrar livsvanor för fullt i huset så det verkar gå relativt bra.
Iaf, så är jag full av liv och det kryper lite i händerna på mig så jag ska nog ta tag i hemmet idag. Tvätta och skänka iväg kläder och skor som jag inte använder och sånt ska jag nog hålla på med. Jag testade "are you lucky today?" på Facebook för andra gången eller nåt och jojo, "100% Lucky Today!" =P Se där se där. Kanske man kan köpa finfina skaer till cafét och komma långt på julgransmattan och att Ding Junhui vinner Grand Prix =) Vi får väl an se.

Hoppas ni har en underbar dag med!

Inga kommentarer: