fredag, oktober 30, 2009

Frukt till dödagar

När jag skulle till bussen igår så slank jag in på ICA för att köpa en Schweppes till förfesten. Patrik sa åt mig att kolla om det fanns julmust än. Tror att han är den som längtar mest av alla till det... Han har kollat i veckan varje gång och såg att de inte hde fyllt på Cola där de brukar vara överfullt så då anade han lycka =) Och visst hade det kommit igår när jag var där. Han skulle dit senare sa han och jag frågade om han kunde köpa lite frukt. Detta var vad han kom hem med =P
Tre flaskor julmust (en halv uppdrucken, så den fick inte va me här), över 20 frukter (vad bra du är!!) och sen en liten bonus - julskinka!! =D Jag trodde han skämtade när han sa att han hade köpt det. Då får vi testa vår elektroniska termometer iaf i ugnen =) Skojsigt! Undrar om det har kommit julknäcke än...

Om en halvtimme ska jag hoppa upp på cykeln och fara iväg till Pollax igen. Ny kurs idag igen. Hoppas den verkar bra. Kursen verkar BARA vara seminarier och studiebesök =/ Undrar om det är bra det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu blev jag sugen på pepparkakor... XD

Måste fråga, vad är Pollax egentligen, inte riktigt listat ut det än : S