torsdag, oktober 29, 2009

Förfest och plåster

Vårt internet har varit skitkonstigt under några veckor och stänger av sig huxflux, och sen igång igen. Idag bytte jag internetsladd och voilá - funkis igen =) Det blir till att åka till SIBA och köpa en ny imorn helt enkelt för nu har vi inte en till routern så vi får in internet till Xboxen. =/
När jag skulle rycka ut sladden ur datorn däremot så slant jag lite med handen och lyckades skära upp fingret lite. Ops. Jag sa 'aj' men tänkte inte mer på det förrän när jag skulle skriva på tangentbordet och det dök upp röda fläckar lite varstans =P Dumma fingertoppar att blöda lätt då.

Om en halvtimme ska jag bege mig till ekoparken. Det blir förfest med pizza där och sen Stocken. Jag är supertrött däremot och känner mig lite asocial så jag ska nog bara hänga med på förfesten och äta =P Kommer nog inte orka ha tankarna igång annars på föreläsningen imorn.

I förrgår beställde jag julsaker på ellos som jag tror jag berättade =) Här är de sakerna jag beställde iaf. Jag borde få de imorgon. Yay!
Synd att man inte får sätta upp allt än bara =/

Inga kommentarer: