fredag, oktober 09, 2009

Blomma

Det är jättesvårt att hitta en mittemellanjacka. Alla har dun eller fleece eller annat jox i sig som gör att de är hur varma som helst. Eller så kostar de 3000:- (som den urläckra och helt perfekta jackan som jag hittade på MQ =( ). Jag hittade däremot en jacka på ellos.se, men den ser lite speciell ut och om den inte är perfekt så kommer jag skicka tillbaka den och då får jag ju iaf betala frakt på den... Tror den kostade 899:- annars, och det är också lite väl i grövsta laget tycker jag. Jag går helt enkelt pylsa på mig under kavajen ett tag till och sen ta tunnare tröjor under vinterjackan innan det blir minusgrader =) Billigt och bra.

När jag kom hem från stan igår förresten så hade Patrik kommit hem före mig, och på köksbordet står en blomma bara till mig =) Den var jättehärlig och med fina höstfärger. Vi vet inte vad den heter, så vet ni får ni gärna lämna en kommentarrad =P Patrik kallar den fiskfjäll ;) Haha. Han köper bara blommor av BlomUlla i Almunge så när han för en gångs skull åkte förbi idag så svängde han in och köpte med sig denna. Jag blev glad =)

På tal om en helt annan sak så håller jag på och letar efter sockerfria bakningsrecept. Vet ni något bra, så tipsa jättegärna, för det är ganska svårt att hitta bra ena. Jag lägger upp det på Cook, bake & create om ni har några bra tips =)

Idag har jag lovat mig själv att jag ska komma igång med sjukgymnastiken för ryggen igen. Det har gått aaaaaalldeles för lång tid sen jag gjorde något =/ Mitt återkommande sendrag i foten gör sig mer och mer påminnd ju längre jag håller mig borta från övningarna. Och så vill vi inte ha det, så det är bara att ta fam pilatesbollen och yogamattan igen. Tur att de är rosa båda så man blir lite glad när man tar fram dem =)

Ingen skola idag så vi får se vad dagen har att erbjuda istället. Det är en snokerturnering denna vecka, men min favvo spelade igår och jag tror inte att han spelar idag igen. Synd =(
Hej på er!

Inga kommentarer: