lördag, oktober 17, 2009

Lugn lördag

Det var kul igår. Det var knökfullt på Tzatziki däremot så man fick ingen riktig matro tyckte jag, men men, det var mysigt att ut och äta ändå =) Filmen var mysig däremot. Den måste ni se. Många skratt blev det, medan den ändå var allvarlig på många sätt. Jag tyckte extra mycket om hundarna =D
Vi var hemma kvart över tio tror jag och jag tror att jag sov redan tjugo i elva. Fy vad trött jag var efter att ha ätit så mycket på restaurangen. Mådde ju hyggligt dåligt på bussen hem =P

Idag har varit lugn. Patrik har varit hemma hela tiden och vi har mest skrotat runt lite. Jag har plockat lite och gjort lite fint, men mycket mer än det har då inte hänt. Patrik skulle iväg ikväll han så jag hyrde film till mig, men nu verkar det inte som att han ska iväg ändå. De spelar XBox Live istället verkar det som =P Få se om han vill se Knowing med mig. Det tror jag inte dock, inte hans filmsmak direkt ;)

Nu känner jag för att fixa något så jag ska nog ta och diska lite och sen göra min fruktsallad som jag ska ha till filmen sen.
Hoppas ni har en kul helg!

EDIT: Filmen va ju läskig när man kollade på den själv och de va mörkt ute och bara levande ljus inne =/

1 kommentar:

Sandra sa...

Ingen film att rekommendera till Sandra med andra ord :S