onsdag, oktober 21, 2009

New Moon

Nu har jag och Sandra biljetter till Twilight + New Moonkväll på Spegeln torsdagen den 19e november!! =D Start 21:00. Runtime 4tim 30min står det. Tjiho vad kul!!! Jag var inne på SF nyss och kollade om det hade kommit ett releasedatum till New Moonbiljetterna och fick syn på detta event istället. Jag ringde upp Sandra direkt (vi har en dejt bestämt med New Moon i Uppsala sen tidigare) och kollade om hon ville gå på den här föreställningen ist för den på fredag kväll och det ville hon! Gud vad roligt. De ska visa Twilight först och sen ett paus där man kan vinna nåt genom en Twilight quiz och sen kör de igång New Moon vid midnatt antar jag =) Twilight lär ju ta slut strax efter elva hursomhaver. Fy vad jag längtar!!!


Vad har jag annars gjort idag? Hm... Vart i skolan och kollat lite med projektet inför vår hemtenta som drar igång på söndag och åt lunch på stan. Efter det var jag helt slut av någon anledning och har halvdeckat här hemma framför datorn.
Nu ska jag kolla på hockey och försöka komma nånvart med min julgransmatta.
Hoppas ni har det bra i stugorna.

P.S. Min Pumpa och morotskaka gick hem i skolan. Jej!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jag längtar som en galning, det ska bli SÅ kul!

Anonym sa...

4,30???!

Hoppas ni får det bra iaf : ) Hör av dig om den var bra!

Malin sa...

Ja 4:30, det är ju två filmer, plus mellansnack