måndag, oktober 05, 2009

Teknisk som få!

Vår skrivare har inte fungerat sen i juni. Däremot har scannern och kopiatorn i den fungerat, den bara vägrar skriva ut något som kommer direkt från datorn, men nu ni! Nu har jag varit i farten och nu fungerar den =D Av misstag men ädnå =P
Jag har försökt att hitta vad som är fel tusen gånger, men inte fattat vad det är. Sen råkade jag öppna nån mapp där lite skrivare var uppradade och såg att min var på paus. Jag aktiverade den och *poff* så började den skriva ut. =) Ooohh så teknisk man kan vara =P
Hade varit praktiskt om jag kunde hittat det igår, så slapp jag skriva av båda recepten och gå fram och tillbaka till datorn. Men men, nu fungerar den iaf. Slut på färg såg jag också. Eller så har de torkat =P

Nu ska jag träna för första gången sen jag blev sjuk. Får se hur bra det går =P Haha.
Hej på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohh, ja ibland är man väldigt teknisk...
Har själv försökt få igång DVD för ett tag sedan, utan att sätta i sladden. : S