torsdag, oktober 15, 2009

Händelserik slapp dag

Ja jag har inte direkt haft en hård dag om man säger så men det har hänt en del iaf =)
Jag spenderade hela förmiddagen med FarmVille, CaféWorld och examenjobbsansökningar. Vi trodde ju att vi hade vårt på det torra, men i veckan så fick vi reda på att de inte skulle ta in exjobbare under 2010, så de fick sluta skriva på vårt fina exjobb som var i princip färdigutvecklat =/ Jag har mailat till två stycken idag och Henka till en, men det verkar inte som det sista var så mycket att hoppas på tyvärr... Men vi håller tummarna för de två första och ska maila flera imorgon.
Eftermiddagen bjöd på hyrfilm ("Push", rätt bra faktiskt) och kladdkaka =) Tyvärr bjöd de även på huvudvärk som har släppt först nu senare på kvällen, men men.
Klockan fyra var jag på stan och skrev lite mail med Henka. Kvart i fem gick vi till SF för att hämta ut förhandsvisningsbiljetter, men tji fick vi då de hade systemfel i hela SF-Sverige. Vi gick på stan och shoppade lite ist och gick sen tillbaka för att hämta ut de när de hade hoppat igång igen, men då fanns inga biljetter kvar =/
Men som sagt så shoppade vi lite ist och jag är nu stolt ägare av två finfina toppar =) Den ena tog jag en Medium av, men när jag testade den hemma så bestämde jag mig att Small nog passar bättre. Då blir man alltid glad =) Den andra är den på bilden.
Jag fick ut biljetter till filmen Upp på SF iaf. Patrik och jag ska se den på 3D imorgon. Vi ska även äta på Tzatziki efteråt så det ska bli jättekul! Ska nog ha en av de nya topparna då.
När jag kom hem så hämtade jag ut min jacka som hade anlänt till ICA. Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Den var skitsnygg, men lite för stor, så jag måste antingen beställa efter en ny, eller så skickar jag helt enkelt tillbaka den. Det är ju inte direkt väder för en trenchcoat nu (även fast den va lite fodrad och rätt tung så varmare än vad jag trodde den skulle vara är den) och den kostar iaf 700 =/ Får se vad jag ska göra...

Vi får se vad lördagen har att erbjuda. Patrik är ledig hela helgen, men behövde tydligen vara på deras gård en massa. Jag får roa mig på egen hand.

Nej nu ska ni få slippa läsa mer =)
Ha de!

Inga kommentarer: