måndag, oktober 19, 2009

Bra dag än så länge. =) Lista av vad jag har åstadkommit än så länge:

* Plockat och rensat i hemmet (riktigt fint på de flesta ställen nu faktiskt)
* Delat med mig av Partly Cloudy (den är så mysig så den förtjänar att bli sedd av många)
* Gjort min jacka - trenchcoat - redo att skippas tillbaka till H&M
* Konstaterat att gubbarna som grävt hål i marken mellan vårt och nästa hus nog gjorde det för att det ska planteras träd där - Wihey isf! =D
* Gjort min sjukgymnastik i tio minuter
* Jobbar med CrossTrainern i 30 minuter
* Stretchat efter båda träningsmomenten
* Druckit en massa vatten (kommit på att jag behöver ännu mer än jag redan dricker nu på vintern då mitt exem är så jäklans känsligt)

Och nu tänker jag äta upp min banan och sen hoppa in i duschen så jag är lite fräsch när Patrik kommer hem.
Kanske man ska äta nåt lunchliknande först... Ja det blir nog så, även fast det är lite sent för det =P

Inga kommentarer: