söndag, oktober 11, 2009

Beställning!

Äh va fan! Nu beställer jag dessa två jackor så skickar jag tillbaka den (eller dem) jag inte vill ha!

Jag beställer en röd trenchcoat så får vi se om det blir för mycket också. Kan ju alltid returnera för en svart isf. =)

Än så länge har jag inte gjort så mycket för övrigt. Det där 100% lucky stämde väl sisådär.
Jag har iaf gjort min sjukgymnastik grundligt och bra. Fy vad jag kommer ha träningsvärk i rygg och mage tror jag =/ Kunde knappt resa mig efter den jädrans pilatesbollen! Jag stretchade duktigt också. Min sjukgymnast skulle bli stolt över mig om hon såg det =P Jag hade tänkt gå över till CrossTrainern direkt nu men såg att klockan blivit mycket och det är dags för lunch och snookerfinal snart =) Tror jag går ner med tvätten så den åker igång och sen gör lite lunch och bänkar mig framför EuroSport Player. Yay!

Ha de gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Yay, smart drag att beställa dom båda! XD