tisdag, oktober 06, 2009

Marknad

Idag var jag och Patrik på marknad vid Vaksala torg =) Trevligt och mysigt värre. Jag köpte julsaker och Patrik köpte korv och godis. Jättefina julsaker hade de och det kändes lite tidigt, men de var sista dagen av marknaden så jag slog till ändå. Då slipper jag köpa saker senare =) Måste ju kunna fylla hemmet med mysiga julrejer sen. En värmeljushållare och sen ett set med grytlappar och handduk för ugnen med julmotiv följde med mig hem. Ja ni ser ju på bilderna =)

Imorgon ska jag faktiskt till skolan. Det har kommit upp en liten grej som vi kan göra och det känns lite skönt att ta sig till skolan faktiskt =) Man kommer bli alldeles för van annars att bara vara hemma och gå omkring och skrota. Hoppas vi får upp en del av vårt projekt nästa vecka, känns som man måste köra igång lite mer nu för att inte få en chockstart sen om tre veckor.

VIK vann sin match igår mot AIK borta förresten. Efter straffar. =) Det var kul att se dem. De visar VIK igen nu imorgon hemma mot Mora. Nathalie var här igår och kollade på matchen med mig och jag tänkte små tankar på om jag skulle ta mig till Västerås imorgon och kolla på matchen, och då gå med henne, för hon tänkte nog gå på den live medan hon ändå var i Västerås, men jag tar det nog nån gång när de inte visar det på TV =P

Nu lägga upp bilder på bdb, sen TV.

Inga kommentarer: