tisdag, oktober 27, 2009

Slapp dag

Ja imorse lämnade jag in tentan iaf, istället för igår kväll. Jag ville ha morgonen på mig att kolla igenom lite små uppgifter när jag hunnit sova lite också. Det gick rätt bra faktiskt och skulle inget konstigt inträffa så borde jag fått G (tror man bara kan få det på såna här hemtentor förövrigt... Förutom underkänt då...)
Lade mig halv tolv igår iaf och sen upp halv åtta så jag hade 1½ timme på mig iaf att arbeta mig igenom det jag ville. Det behövdes. Jag lämnade in åtta minuter i nio tror jag =P Så hela åtta minuter till godo alltså innan deadline.

Sedan dess har jag inte gjort många knop inte. Jag har mest suttit framför datorn och slöat. Sjukgymnastiken är iaf avklarad. Efterföljt av ett bad, gud va skönt det var. Efter det halvsomnade jag i sängen. Jag var aaaningens trött kan man säga.

Både mamma och pappa hann ringa däremot när jag halvsov så jag hoppade upp efter en halvtimme bara och satte faktiskt igång med lite plockning av saker här hemma. Pappa skulle åka och hälsa på syrran ikväll så han skulle först svänga förbi mig och checka läget lite. Alltså behövs det städas lite =/ Inte mycket för vi dammsög och gjorde fint och sånt bara två-tre dagar sen, men jag har inte direkt orkat gjort så mycket som jag brukar på dagarna nu under hemtentan så jag borde nog plocka upp lite kläder och ta bort tentapapper och allt va de är.
Jag ska fixa en enklare lunch nu och sen diska upp det så det blir fint i köket.
Hoppas jag hinner sy lite idag också. Kommer aldrig bli klar med julgransmattan innan jul =/

På tal om jul så hittade jag massa fina saker på ellos som jag vill beställa =) Eller egentligen bara fyra saker som väntar på mig i varukorgen, men vi får se vad Patrik tycker om det först. De är så fina saker!

Men nu lunch som sagt. Kurr i magen.

Inga kommentarer: