måndag, oktober 12, 2009

Ommöblerat

Idag blev en bra dag. Patrik var ledig och min pluggtid blev inställd, men innan den blev inställd så hann jag göra mig klar relativt tidig så jag och Patrik åkte till Gränby och strosade runt lite. Vi köpte filmer, en duk, ljus och lite annat smått och gott. Passade även på att luncha på ett café. =) Mysigt värre.
På eftermiddagen fick Patrik en snilleblixt på lite ommöblering så det gjorde vi med. Nu ser extrarummet annorlunda ut och vardagsrummet blev lite mysigare. =)
Jag har även fått Patrik till att börja med Café World =D Han började även med FarmVille så då var jag 'tvungen' att börja lite smått med det med för att öka hans grannstatus =) Jag kommer nog inte bry mig om det så mycket dock =P

Imorgon väntar skola och bio =) Jag, Henka, Andreas och Ia ska se Surrogates. Hoppas den är bra. Ska bli kul att gå på bio iaf. Känt som jag har gjort det en hel del men nu var det ett tag sen. Hoppas det blir mycket nu framöver med =) Jag skulle vilja se den där Upp i helgen med. Sen kommer ju New moon. Jag vill också se Fame, Min stora grekiska semester och nån mer tror jag... Kommer inte på vilken det var. Tur att man har några gratisbiljetter på lager =P Film är ALLTID bäst på bio!

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer: