måndag, februari 19, 2007

City 106.5

=) skoj!

Jag brukar lyssna på Madeleine och Jens på city 106.5. Idag var en av deras teman Melodifestivalen. Magnus Carlsson togs upp (eftersom de spelade hans låt i radio då) och Madeleine sa att hon tyckte att han var så bra och skulle gått vidare. Men Jens tyckte att han va en Bosson-lookalike med den låten.

När de va dags att skicka in mail så hade de fått ett av nån tjej dom höll med Madeleine och sa att den va ju såå bra och bla bla. Jens blev lite sur och sa att det fanns säkert folk som höll med honom! Och jag gjorde ju det då =)

Så jag satt mig vid datorn och skrev ett litet mail på några rader som sa att jag faktiskt höll med Jens den här gången. (vanligtvis brukar Madeleine vara den "smarta" =P ) Och de läste upp det! =D de brukar inte ta upp mail igen, för de hade läst två mail och sen tagit två låtar och då ska de egentligen vara slut me mailuppläsningar, men de tog upp det här iaf. =) hihi. Eftersom jag hade skrivit att jag "faktiskt" höll med Jens den här gången, med att Magnus C va väldigt lik Bosson, så sa Madeleine "Ja de är väl säkert inte så ofta det händer iaf". =D Hehe, har hon helt rätt i. Så de diskuterade runt mailet och så ett tag t.o.m. =)

"Tack Malin Nord!" avslutade Jens de me. Woho jag är nästan kändis =P

He ja de va skoj tyckte jag =)

Varit väldigt duktig idag förövrigt. Om man bortser från att jag inte gick på föreläsning imorse och sov igen ist (men de va AD-föreläsning så det var okej)... Jag har dammsugigt hela lägenheten ordentligt. Mattan tog evigheter men den är faktiskt väldigt fin just nu. Wii. Sen diskade undan och plockade ihop en bättre ordning i mina köksskåp så man slipper ha saker på varandra och dryga sig när man ska ha ut nånting. =) Och nu sitter jag och renskriver anteckningar från skolan. Känner mig nyttig som bara den.

1 kommentar:

Sandra sa...

DU ÄR MIN FÖRSTA RIKTIGA KÄNDISKOMPIS! Åhh va jag är stolt över att min bästis är känd =) Fan va skoj gumman. Hihi, diggade sidan att du är lik Thora Birch, fast du är mycke sötare *påpeka* =) Puss och kram