fredag, februari 09, 2007

Listen to my Dumdum

Hihihi jag och Patrik var på bio igår och såg "Natt på museet". =) Påsköhuvudet sa massa skojiga saker. "You, Dumdum, Give me some gumgum" och "Listen to my Dumdum". =) Dumdum var då Ben Stiller som spelar huvudrollen. Påskösaken blev väldigt nöjd när han fick sitt tuggummi / "gumgum". =D

Igår hände inte så jättemycket mer. Jag var i Almunge och kollade på skidskytte (VMguld! woho) och mös/vilade i soffan. =) Sen iväg till boländerna och stan då för att köpa present till pappa som fyllt år, äta och se på bio. Bra dag.

Idag får vi se. Kanske ska ner på stan och klippa mig lite. Inte helt betämt mig. Kanske ska man ta lite mer än vanligt. Fem centimeter eller nåt så det blir lite kortare. Hm, tåls att tänka på. Sen vid halv tre ska jag vara hos syrran för jag vill vara med när de kollar på ett hus som de ska göra idag. Åt Bälingehållet. "Fel" håll tycker Malin. ;) Sen förhoppningsvis iväg till Ekeby en timme...

Nå mycket mer kommer nog inte hända av intresse.

Imorn bär det av till Västerås för att fira pappa och mormor. Båda har fyllt år under veckan. Mormor fyller nog t.o.m. år just imorn. =) Tårta!!

Jahapp, ha de bra då!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Listen to my dum dum, if you want some gum gum Värsta linen ;) kom på den själv nu! Hihi. Åhh tårta mumsfillibabba :) saknar dig snuffsan! Puss & Kram

Anonym sa...

Nej, vi studenter har det verkligen inte lätt =)
Vad tyckte du om filmen förresten?
Jaa, 8 dagar kvar! Tjohoo!! =)