söndag, februari 11, 2007

Äntligen

Idag börjar bra =)

Idag blev egentligen igår som den borde varit på morgonen. Fast ännu bättre eftersom Patrik var här =)

Vaknade runt 8 eller nåt och gick upp 9. Kände mig duktig så jag fixade faktiskt iordning så jag kunde träna imorse :) Patrik skulle iaf iväg runt 10 och det var just ett träningspass 10-11 idag, så då kunde man ju få skjuts till Ekeby tom. Perfekt!

Jisses vad jobbigt det var däremot i början. Hon medgav senare att det var till gränsen till Medel ist för Bas, så jag kände mig duktig som tog mig igenom utan att svimma. =D Vatten hade ju varit smart om man inte hade glömt däremot. =/

Glömde de mesta faktiskt. Vanliga byxor så man inte skulle frysa som ett isblock när man gick hem, vantar för samma orsak och vattnet då, så man inte skulle få vätskebrist. Men är det så tidigt på morgonen så är det nog inte så konstigt. =)

Kommit fram till att det är bäst att inte planera så mycket och göra saker när man känner för det. Då slipper man bli arg, irriterad och besviken när de inte händer. Som igår tex med träningen. Hm, ja hela veckan egentligen när de gäller träningen :P Hade inte igår tänkt att jag skulle träna idag men imorse så tänkte jag att varför inte. Och se vilket bra humör man blev på =)

Får se om resterande tid av dagen kommer gå i samma anda...

Take care

1 kommentar:

Sandra sa...

Du har nog kommit på världens bästa grej, jag ska ta efter din anda och sluta planera så mycket. men tyvärr så måste jag kanske bestämma mig för att plugga fast jag inte vill ejenkligen =) [egentligen] Kram