tisdag, februari 06, 2007

Trött eftermiddag

Jag har idag lärt mig att jag inte skulle kunna ha ett jobb som innebär att man måste gå upp 5.45 för att hinna i rimlig tid till. =) Att vakna till i en halvtimme för att säga hej då till en som måste gå upp vid den tiden är däremot inte helt fel. Speciellt när man kan somna om senare. ;) Hihihi.

Föreläsning idag 12-14. Huu vad jag inte ser fram emot den här tentan! Han tar upp en massa "logiska" saker som man tycker vore okej att lära sig =P sen tar han upp lite undantagsfall och säger "det här är en klassisk tentafråga" bara så där i förbifarten. Hallå!! Så får man bara inte göra! =D Och sen algoritmdelen... Gaah på den där Andreas alltså! Segare människa får man ju leta efter! Nej! Den tentan är absolut en som man skulle välja bort om man bara fick välja bort en enda tror jag. Tur att den inte kommer upp förrän 23 mars. Har en känsla av att det datumet kommer komma fram alldeles för tidigt dock. =(

Dagens lunch var den första på tre dagar kom jag fram till idag. Den innehöll makaroner, tonfisk och majonnäs! =D Tack Henka för "receptet". =P Det är lagom mycket att mosa i sig när man inte ätit särskilt mycket de senaste dagarna. Det finns ju annat man kan leva på........ =)

Fick en 'alla hjärtans dag'-present av Sandra idag =) Wilbur som poserar på bilden här brevid. =D Alldeles söt och jag tackar dej så hemskt mycket min homegirl! =D
Du får ta och bli frisk nu också förövrigt så vi kan träffas! Inge dumheter med sjukdomar nu inte. ;)

Träning var på schemat idag. Notera ordet 'var'. =/ Jag försökte få tag i syrran idag och när hon väl svarade så sa hon att hon inte skulle hinna idag. =D De hade vart med Leo (treårig, urgullig golden retriever) till en kompis som är veterinär för han har gjort illa lille tass. Eftersom de kom hem så sent så skulle vi inte hinna träna. Hihi. Såå synd :D Jag som är så pigg och träningsglad idag. =P Vi ska köra lite hårdare imorn ist med styrka/bas. Det låter som träningsvärk i mina öron det. =)

Ehm, var nog allt.
Take care

2 kommentarer:

Sofajja sa...

Hej!
Jag vet att det var klantigt gjort, ångrar mig i efterhand och har bett om ursäkt genom mail och förklarat saker och ting. Men det hon skrev uppfattade jag som en pik riktad mot mig. Kanske är ett enda stort missförstånd alltihopa.

Med tanke på att vi knappt hör av varandra och inte kunde träffas face to face så blev det som det blev. Ångrar mig innerligt, men står för de jag har gjort. Har erbjudit henne att prata face to face nu och reda upp saker och ting, bollen ligger hos henne för stunden. Men som sagt, har bett om ursäkt och jag ångrar mig. Hoppas du kan godta det.

Sandra sa...

I love Wilbur, you love Wilbur everbody loves Wilbur. Fan va söt han va :)
Lova ya homie =) haha kram