måndag, februari 05, 2007

Sen uppdatering

Nu är folk arga för att jag inte bloggat på länge. =) Bäst att lyda och göra som de säger.

Jag har varit lite upptagen och halvt bott i Almunge sen lördags. =) Alldeles trevligt och underbart har de vart. Träffat en Patrik. ;)
I torsdags var vi på stan så sen dess har ja ju haft andra saker i huvet, så blogg har blivit lite åsidosatt. =)

Förörvrigt har ju syrran och jag börjat tränat. Jag vill idag igen, men hon kan inte då, och imorn kanske jag är upptagen... Så vi får väl se hur det blir med att gå tillsammans =) Hehe. KiBalans låter bra idag tycker jag.

Webcammat lite med Sandra aka Ssnadra. Haha. Det var rätt kul. Nu får hon sätta upp sin webcam så kan man fula sig åt varandra =P Det är bra att man har enkla nöjen! =D Haha.
<--
överraskningkort som sandra tog

Ny favvolåt: "Easy" med Sugababes. Med på MP3spelaren jag köpte av Sandra aka Ssnadra. Säkert lite äldre låt, jag vet inte, men den är alldeles jättebra iaf. =) jag rekommenderar!

Senaste nya film jag sett: "Walk the line" med Reese Witherspoon och Joaquin (sp?) Phoenix. Vann Oscar förra året. =) Den va bra! Men inte som jag trodde den skulle vara. Otroligt bra musik genom hela filmen. Go Johnny Cash!

Just det, var ju hos lille kiropraktor i fredags. Jisses va ont de gjorde när hon skulle mjuka upp en muskel som tydligen har kramat ihop sig till att bli så stel som den va. Då var inte hon på 10-top-listan över bra personer inte kan ja säga. =P Men nu är hon rätt långt upp igen för det blev såå mycket bättre efter det! =) 15 sekunders smärta är värt för att få en ond muskel, som gjort ont i tio år eller nåt, mjukna. Yay!

Och nu är det mindre än två veckor till Linda aka Mumin kommer hit! :o =D Woho! Måste göra en lista på sevärda saker i Uppsala som vi ska klara av att se under ett dygn. Hm, det får inte bli så mycket sova tror jag. =D Ska bli så kul i sommar sen också när jag ska dit! =) Wii.

Tror de va allt =)

Ja just det! Fick tillbaka Databastentan som jag tydligen klarade med god marginal. =) Weeho!

Kommentera! =P

Hej så länge!

1 kommentar:

Sandra sa...

HEJJE! Tack för kramen, den värmde verkligen. Och tack för att du bloggade :) så jag har något att fördriva min tid med! Saknar dig! Är så glad för din skulle min lilla "ice pinne". Kram