tisdag, februari 27, 2007

Pitcher's och kläder

Hej hej alla,

Som Uppsalastudent är man ju inte på så många andra uteställen än nationerna. Så när Patrik och jag skulle ut och äta i lördags på nåt ställe som man kunde få i sig lite alkohol samtidigt fick han bestämma ställe, efter lite funderingar så blev det Pitcher's. Väldigt mysigt! Nästan inga där alls än vi heller. Blir väl så när alla nationer är knökfulla ist. Var väl lite tidigt också för att det skulle vara rush hour förstås. Var väl där runt åtta. Men god mat och väldigt trevlig betjäning var det. De fick nog MVG. Fast det bästa var ju sällskapet. =) MVG+.

Var på stan och köpte en lampa till min uplight igår. Det är otroligt dålig belysning med enbart taklamapn annars så det var lite tvunget att laga stora lampan i uplighten. 32 kr för två st. Tyckte jag var väldigt överrenskomligt pris. =) Sen kunde jag inte motstå att gå in på gina tricot. Pappa, jag, syrran och Johan var ute på gränby centrum i söndags och jag gick då en sväng inne på gina tricot. Hittade en sån fin tröja! Mmm. Så när jag var på stan igår så hade jag i tanken att köpa den, om den fanns i rätt storlek (vilket den inte gjorde på Gränby C). Men jag hittade en ännu finare (och dyrare naturligtvis) tröja ist! =D Weee. Det är den som bombarderar bloggen idag på bilderna. =P Very nice enligt mig. Köpte även det beigea linnet som syns lite under. Alltid bra att ha ett diskret linne. =) Kan man bara inte få för många av.
Fin tröja: 299:-
Diskret linne: 79:-
Summa sumarum 378:-. Rätt värt tycker jag. =) Kommer jag säkert inte tycka i slutet av månaden dock. =P Äh, jo det tycker jag nog. Får använda det mycket.

GRATTIS till Sandra också som fått en lägenhet! =D Det får bli godistårta som klassisk inflyttningsgrej. Klassiskt för oss iaf. =P Så glad för henne! Som hon längtat! =) 1 maj smäller det. Se upp Karlfeldtsplatsen. =P

Tack för mig!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vilken urläcker myströja, sticks den? Puss

Malin sa...

Nej den sticks ingenting. Jättemjuk och skön! =) Aven kallad perfekt.

Anonym sa...

Jättefin tröja! Very nice..