tisdag, februari 13, 2007

Darrig

Oj, fan va jobbigt det var att gå på aerobics då! =D Jag är helt darrig!

Kom precis hem från syrrans och mitt första aerobicspass. Det var jättekul men såå jobbigt! Vi fick äntligen svettas om ögonlocken iaf! Haha. :D Det var lite mer dansinspirerat det här än något annat så det var jättekul att få göra riktigt stora utsvängningar både här och där. =) Jättebra ledare var det ocskå. Blir nog nästa tisdag också! =) Men inte f*n var det "enkla" stegkombinationer! Hahaha. Man var ju helt vilse mestadelen av tiden =P Jag ska nog inte börja dansa iaf =) Det är en sak som är säker.

Igår fick jag två sötisar av Patrik. =) En 'snöbjörn' och en ko. Jag är glad att han inte väntade till imorn! =) Däremot så får han sina saker imorn =) Jag erbjöd att han skulle få en av sakerna (den enda jag hade köpt då) igår men han ville vänta. =)

1 kommentar:

Sandra sa...

Verkligen ursöta små husdjur som du fått :) En fråga bara vad heter dom? :) Kram